Friday 6 August 2010

aperkahhh!!!!!

hola...
akhirnye tamat pon mental torture ntuk sem nie..
pnat weh pulun blaja cam org gila..
siyes rase cam nk mkn nota2 tu..mane tau bleh msuk dlm otak trus..
pk psl doremon mmg xyah ckp r..
tiap ari aku bayang kalo ader roti doremon..
ala..yg ble tepek kat buku nota pastu kite mkn die,nota tu lekat trus dlm otak..
haa..ala yg tu ler..xtau?xper la abaikan..huahua
ok aper yg aku cbe lakukan skang..?tulis blog mlm2 buta di hari ak abih exam?
gila kah aku?naper aku xgi enjoy???karaoke??pool??anything??!!
tu la die rakan2 yek..di kala nk menjelang bulan ramadhan nie kan...
kite sebaik nyer pk psl amalan..bkan njoy..ye adik2...
tu la die..cmni cite die k..
aku td smangat mencurah2 nk karok ngan dak2..
maklum la..da 1sem aku x karok kot..ni sumer salah baito..cis2..
ok.pastu aku pon gi la game centre..pkol 11 cmtu..game centre ni kan,die tmpt ntuk men mcm2 mende..
kat ctu ader arcade..pool..karok..purikura..dan lain2..
so aku yg tgh bernawaitu nk karok pon trus la kumpul geng karok kat ctu..
since ader geng nk men pool gak..so separate la..
tym ak smangat ajak tu,sorang member aku pon berkata "eh izhar yg kacak,tmpt ni bkan tutup pkol 12 ke?"
aku pon tercengang..pas gi tgk kat pintu dpan die..terbuktilah yg kdai ni tutup pkol 12..yay..
mmg aku sumpah tokey kdai ni jd sumpah2 selama 7keturunan..baru padan muka..
tp rakan2,aku x putus asa..
aku ajak la rkn2 aku yg masih kental smangat ntuk gi lg 1 tmpt karok..dkat ngan dai(U)..
setibanya di tmpt tu..kitorang pon trus meluru ke dpan pintu..nk tgk rate harga..
pastu ngan sdih nyer mahal gaban plak tmpt tu..
ader la dlm 15 min cmtu kitorang pon bincang punya bincang..
berbkalkan smangat dan kecekalan,kitorang pon msuk gak dlm kdai busuk tuh..
dgn berat hati nya aku pon ckp kat brader kaunter yg xbrapa nk ensem tuh.
"4人、フリータイムで.."(4org,free time)
pastu korang tau die ckp aper kat aku???
"申し訳ないけど、ただいま満室です。すみません。"(sorie r bro..bilik pnuh r..)
huh..rase cam nk gigit pala mamat tu (even mamat tu x bersalah)
pastu breakdance kat pintu kdai die..bg die cemburu..
so korang nmpk kat cni kan?cmne perjalanan hidup aku yg ceria ni..uhuk
ok rakan2..aku sindri dpt rase ketidakstabilan kromosom dlm otak aku ni di tahap yg kritikal skang..
(kromosom tu aper?)
so aku pon nk mintak diri dulu ye..
maaf zahir batin.. 






kuiz men2..


g!"$DFD&6643$&32



sila translate ayat si atas ni kpd bahasa jawa

0 comments:

Post a Comment