Wednesday 20 October 2010

Cuti-Cuti Malaysia~~! PaRt 3

hola...
lama btol baru ader mase free nk update blog nih..
ye r..since start pulun wat part tym keje ni rse pnat je bdn..
huhu~

ok sambung lg~~!


6.reunion ngan sempai Toyama
ekceli 1day before reunion ni diorang ader ajak men futsal kat p.j...
 tp atas sbb tertentu aku xleh la nk join..dgr cite rmai gak yg join.gud2.
ok reunion ni wat kat sunway pyramid.bgos gak diorang pilih tmpt..
aku pon da baper taun x jejak kaki kat ctu..haha~
pas bfast ngan family aku pagi tu kat klang,ak separate r ngan diorang..
bajet nak nek ktm jer la..malas susahkan ayah aku..sian nk kne drive..huu
(bek sial aku..dah r indipendent...wek :p)  
tp nk jadi cite,adik ngan abg aku pon nk follow gak..sajer nk bwk adik aku tu jejalan..
last2 mmg ayah aku drive gak smpai sunway tuh..haha..hampeh

(@kdai chong kok) tmpt kitorang bfast..oldskool beb!

sesampai je kat sunway tu,ak pon jejalan r ngan abg adik aku..usha2 baju..
tp aku plik btol..npe baju2 kat msia mahal ek??cam kalo giordano ke..baju kompem standard rm50.
mayb aku da bese bli baju murah kat jpun kot?ntah ler..
jalan punye jalan,aku nmpk nana ngan yuki ngah lunch kat A&W..haha!
bikkuri shita~~!xbajet langsung aku nmpk yuki kat msia..haha..
pas borak sket ngan diorang ak pon separate ngan abg adik ak..gerak trus ke tempat boling.
(sbb janji jmpe rmai2 kat cmtu..)
da smpi kat ctu..baru aku prasan ak ngan pesot je kohai yg dtg..haha!
xkisah r..dak2 len bz kot.haremmmm....


orang2 tua ngah berbincang..haha!



Kak Jart ngan baby die yg tembamm..!!!

anak Pojie kne kerumun..

 EX star2 boling Toyama..huu :p

aku xlama pon ngan diorang..diorang men 3 game tp aku men 1game je..
sian plak abg ngan adik aku xtau nk watpe kalo aku lepak lama2..
pas separate ngan diorang awal,aku pon sambung window shopping ngan abg adik aku..

abg ngan adik aku... :)

 adik aku ngan pelakon korea mane ntah.. :pp

da pnat jejalan singgah mkn teppanyaki saaat~~

mke cam nk kne tumbuk 

7.reunion ngan member Jasin plak~~!
yg ni plak ak organize..pnat sgt tunggu dak2 tu..
sumer nk tunggu pon ssh r kan..huh :p
kali ni nk jmpe rilek2 je..sbb rmai member ak blaja kat uitm,
ak pon set r lpak dinner kat old town white coffee @ plaza masalam.
dgn dak uitm dkat,dgn umah aku pon xder la jauh sgt..

da set bek punye tym..tgk2 aku tersangkut plak jam..
last2 aku dtg paling lambat..haa~
sumpah xleh jd organizer aku nih..hakhak
xper2 at least aku dpt gak jmpe diorang ni.. :)
sume pon da ader hala tuju masing2..gempak2..
yg sambung ACCA je da baper org..hebat2.
eh lpe nk ckp dak2 ni sumer dak akaun..mmg dr jasin dlu..
aku je sesat masuk bisnes..
padan muka dah haram aper aku xpaham ble diorang borak..
paper pon kalo cikgu akaun kitorang tgk diorang skang msti die bangga ek.. :)
bagus2..

 borak..borak..borak....


 pehal memasing muka cam.........


 his name is iskandar.sgt gay time kat jasin.tp da ader awek da skang..gud2


(:   K.A.M.I    :)

8. @ KLIA
pejam celik pejam celik,da abis cuti aku kat cni...:(((
sumpah aku xrase langsung masa berlalu..padahal sbulan stengah kot kat msia..
aiyoooo..mayb psl aku bz sgt agih2kan masa ntuk my mom n dad kot..
since aku balik ke jpun skali wit my gf,kitorang pon sesaje la set2
bwk our parent jmpe skali..
xsangka plak diorang 'masuk' gler..!
mmg xpsl2 aku ngan fiera diabaikan sepenuhnye...haha!
bapak fiera ngan bapak aku xhenti borak bisnes..(dua2 pon bisnesman)
mak fiera ngan mak aku plak x stop borak psl resepi..(dua2 pon housewife)
abis riuh gler KFC kat KLIA tu pnuh ngan family kitorang dua je..haaa~~

 BIG family reunion..(lol!)

 aku yg terabai...uhuk :p (khusyuk nk mati diorang borak...)


 siyes...aku x tipu...


 adik bradik aku yg terabai skali..huahua


 ish ader je kat mane2... :p


 happy family. :)


gaya cam nk gi blaja 10taun jek.. ;pp

so dgn ini berakhir la cuti natsu '10 aku...
rase2 nye cam da xbalik kot pasni..tinggal stahun stengah jer pon..
kalo balik gak mmg ngade2 r kot..haha

0 comments:

Post a Comment