Friday 12 February 2010

kdai online aku yg pertama!!!

Huh....lame btol nk update..bkan aper..bz exam..kuikui
ehem2..Seperti yg tertera di atas,aku baru jer membuat homepage ntuk kdai iPhone aksesori aku,Lilolina Shoppe..
(yay!tepuk2..)ak start jual brg2 nie da agak lame..3bulan kana..cam bese baru mula,mesti la merangkak dlu kan..:) da lame2 baru r berjalan..berlari..pastu terbang ke..hha!btw skang nie pon ak merangkak je lg..lom ader pape sgt..gebang jer lebey..tp insyallah berkat sokongan korang ak bleh success dlm mende nie nnt..:D
nape aku jual iphone aksesori??sbb nyer..kat jpun skang nie dak2 melayu mmg rmai pkai mende alah nie..ni sumer sbb softbank yg busuk tu wat kempen iphone ¥0..ciscis..
tgk,xpasal2 aku pon terbeli skali.. lalala..

yappari,1st step is the hardest..korang mesti penah dgrkan..?
x disangkal la ayat tu..mula2 mmg sgt ssh bg aku nk wat mende nih..
siyesly xsmer yg kte bjet akan berlaku..cam aku nyer case,aku ssh nk cari supplier stok yg bagus..
penah gak la aku dpt stok cam hampas..half aku xleh nk jual.burn bodo jer..
 tp tu la cabaran bisnes ek..yg penting aku epi wat mende nih..:)
1 lagi,sokongan drpd my fiera gak la yg wat aku truskan mende nie..thanx sooo much b..:)
die la yg jmpe rmai customer,yg promote kdai nie..yg support aku dr awl smpai skang..
yg...mcm2 la!byk sgt yg die da wat ntuk aku..aku jer yg xwat pape ntuk die lg..huhu..
btw,thanx b.. :) i'm nothin without u..lysm
paper nnt aku update cter psl kdai aku nih lg..bye~

ader masa singgah2 la ye.. :D

http://liloluna.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment