Tuesday 2 February 2010

mende yg aku gler skang..

hola..nuthin spesel..juz mende2 yg menarik minat aku skang:~
  • -2NE1(group korea).saikin tiap pagi aku kalo x dgr lagu diorang mmg xsah r..lgu2 diorang nie aku rase genre pop+techno(?)..lgu2 diorang nie bg aku sgt2 la catchy nyer..1st aku tau group nie dr abg aku..mula2 aku bese jer tp skang nie gler plak..lgu2 diorang yg aku dgr-'FIRE','I Don't Care','In the Club' ngan 'Let's Go Party'
  • - bertwitter!!ntah aper la dmm aku tetiba gler twitter..sumer sbb app baru,TwitBird yg wat aku jd cmni..haha!fyi,dlu app twitter yg aku gne kat iphone was Echophone..xbes sgt la yg tuh..yg nie siap bleh ader 2 accaunt..pastu interface die mmg simple r...snang nk gne..tpkan,yg sdih nyer aku syok sorang2 jer kat twitter nie..huhu~xrmai r member2 yg nk wat mende nih..aku pon xtau npe..kalo la member yg pkai twitter sme byk ngan yg kat fb..kan best~
  • -bace OnePiece balik..aku xingat la dr ari aper aku start bace blik..sminggu lpas kana..skang nie da smpai luffy jmpe ivancov,(okama kat impel down) dlm usaha nk slamatkan ace..(kpd yg xbc manga nie sile abaikan)ble thn la lju aku bace..haha!siyes best bce dr awal..cmne luffy kumpul nakama2...rse mmg nk bouken skali r snang cte..siyesly for me,eichiro oda is the best mangaka so far..:)
  • -mengaktifkan liloluna shoppe..hahaha~aku sgt gumbira since kdai aku da aktif blik..thanx to all kwn2 ngan support membeli iphone case aku..:) especialy my syg(tahpape jual kat awek)n sya...psni aku target nk besa kan lg market smpai nihonjin pon bli..pray for my success k..;)
 

0 comments:

Post a Comment