Saturday 13 February 2010

their life

Baru2 nie aku tetiba semangat men fb..
sbb nyer??aku pon xtau..mayb psl exam da setel...bosan xwat pape kot..
tym men2 tu aku pon cari2 la dak2 yg aku knal..rmai plak tu aku jmpe..
especially dak jasin r..
sedar x sedar,da 5taun kite sumer wat hal masing2..
lame dowh 5thn!kalo budak baru lahir tu,da msuk tadika da pon kan?huhu
mmg mcm2 gaya la aku jmpe member2 nih..
ader yg da mcm model majalah (laki ader,pompuan pon ader),yg tetiba jd bodybuilder,
yg da macam rockstar..gig sana sini..
yg da gaya doc,gaya engineer,gaya pilot (baru gaya r..praktikal kot..haha),mcm2 r!
ekceli aku sgt2 la epi tgk rakan2 aku..at least tau diorang sihat n enjoying their own life..
insyallah dpt la jmpe blk ye..yg xrapat dlu kte rapat2 kan lg tym next tym jmpe..
huhu~chow

0 comments:

Post a Comment