Thursday 18 February 2010

Raicho Psycho!!!

Hola...kali nie aku nk cter psl actvt kami di raicho..(jengjeng~)
Raicho tu nme salah satu tmpt bermain ski di Toyama nie...skali msuk satu hari ¥3000(rm100gurai).
mahal ker?eh x ah...murah jer tu...(ckp sambil menitiskan air mata lelaki..isk2..)
neway since kitorang gerak agak lmbt,xdpt la nk enjoy lbih2 sgt..
smpai pon dlm pkol 11pg,tmpt tu tutup pkol 4.30 ptg..nek gondola jer pon cam haram lmbb..
mmg bleh kate aktiviti kedua adalah kutuk org dlm gondola..(aiyo..)
aku nie da tahun kedua kat Jpun..(nk msuk ketiga da pon..)
tp men snobod still cam hampas jek..kne tinggl perkara biasa..(kuang3~)
since aku 1st tym men kat cni,aku pon men follow jer la diorang..
mmg terkezut gaban aku bila tgk course die!mmg cam nk bunuh org la snang cte.(bg aku yg xpro ni la..)
aku pon men snobod..eh!menggolekkan diri ngan snobod dgn gembiranyer smpai ptg..
dgn usaha gigih,aku berjaya melipatkan badan aku atas snow dlm 54.7 kali..(xkira ekceli)
n dgn trip ni jugak la..aku diangkat dgn gelaran raja congkak..(sbb senpai aku ckp bek aku men congkak dr snobod..trimas bro!)
smpai umah jer aku pon terlantar la atas katil tanpa bleh wat paper smpai la arini...tererkan?
pengajaran citer nih,kalo rse x terer jgn la berlagak terer..nnt anda akan rase cmne jd mayat hidup 1hari 2mlm..
ok since aku nk bagi korang jeles gak,nie la gamba2 knangan tym tuh..:p



sekian,mekaceh~

0 comments:

Post a Comment